Veliki izbor opcija koje pruža programski paket ABIS koje se permanentno unapređuju, daju nam obavezu da ukratko opišemo njihov rad.
Samim time pobuđujemo maštu našim korisnicima i kako sadašnjim, tako i budućim za unapređenje poslovanja.
Noseći breme inovatora konkurenciji koja pokušava da nas sustigne podižemo sve veće limite i tako unapređujemo softversko okruženje u zemljama u kojima se vrši distribucija i razvoj našeg i Vašeg sistema.
ABIS - osnovne funkcionalnosti
- vođenje nekoliko magacina (zaliha na stanju) sa različitim pravima i prebacivanjem robe sa internim dokumentima,
- rad sa partnerima (kupci i dobavljači) po grupama i specijalnim dodatnim svojstvima,
- rad sa artiklima (šifriranje, poreska stopa, usluge...), mnoštvo svojstava koji određuju iz kog magacina se isporučuju,boju, slike, ...,
- prijem i prodaja robe na veliko putem otpremnica,
- finansijsko i robno zaduženje partnera,
- fakturisanje u skladu sa PDV-om, ulazne fakture, kalkulacije,
- poručivanje, ponude, profakture,
- Uređivanje i pregled svih dokumenata sa mogućnošću ispravke po pravima korisnika
- Fakturisanje po više otpremnica (čak i po delovima otpremnica)
- nivelacije, popis, otpis, interni prenos, uplate i isplate,
- Rad sa više cenovnika (sistem za formiranje cena). Prava operatera na cenovnike.
- Automatsko izračunavanje cena prema procentu uvećanja ili umanjenja
- trgovačka knjiga ili/i knjiga šanka (DPU),
- Automatska ili odložena proizvodnja kod složenih artikala (u trenutku prodaje ili kasnije) sa zbirnim odabirom po danu ili po klijentu
- Blokiranje poluproizvoda za odloženu proizvodnju
- Više varijanti normativa sa odabirom trenutno aktivnog,
- Zaključavanje od promene normativa sa šifrom,
- Proizvodnja bez normativa, (specijalni artikli koji se proizvode namenski)
- Rasklapanje bez normativa, (pretvaranje složenog artikla u proste, npr svinja u mleveno meso, vrat, slaninu i sl.)
- Mogućnost brisanja proizvodnji i naknadne prepravke i obrade,
- Preračunavanje nabavnih cena (automatski ili ručno),
- Zaključavanja promene dokumenata za period, (da obrađeni period ne može niko menjati)
- trenutno poslovanje („online“) u okviru jednog objekta,
- razmena podataka sa dislociranim objektima,
- automatske procedure (backup i sl.),
- Uređivanje zaglavlja i podnožja svakog tipa dokumenta (kuhinjski, među, krajni ...)
- Konsignaciona prodaja
- Popusti sa i bez PDV-a
- Beleženje istorije stanja za svaki dan,
- Beleženje istorije promene cena,
- Popis sa unosom preko txt fajlova ili direktno. Sa cenama ili bez.
- Unos dodatnih troškova kod prijema
- Provera totala kod prijema, (kod unosa traži se total koji abis preračuna i ako postoji razlika ispravlja se ili se traži objašnjenje)
-Bilans partnera u spisku
- Automatski update,
- Prodaja artikala po nivou pristupa operatera
- Registracija programa prema željama za period, samo u određene dane i po modulima
- Slanje na email željenog izveštaja
- izveštaji:
o prodaja robe po računima (pregeled prodatih artikala i pruženih usluga u toku određenog dana ili perioda,
o prodaja robe po otpremnicama, nefakturisane otpremnice
o specifikacija fakturisanih otpremnica, stanje blagajne
o balans partnera po fakturama ili otpremnicama
o kartica artikla, stanje zaliha
o knjiga ulaznih faktura, knjiga izlaznih faktura
o kontrola storniranih stavki, itd.
o Izveštaji o broju gostiju po računu ili stolu
I mnogi drugi prema potrebama
ABIS – funkcionalni dodaci (mogućnosti uz doplatu)
- napredni izveštaji,
-Poručivanje na „ordermanu“ mobilnom uređaju,
- Specijalni modul za zabavu i poručivanje na svakom stolu,
- kreditna prodaja i popusti preko klijentskih kartica,
- rad sa više bankovnih računa,
-automatsko poručuvanje,
- partije-varijante (svojstva artikala),
- serijski brojevi,
- automatsko obavljanje zadataka,
- Automatski izvoz podataka u drugu bazu
- rad sa kolektorom podataka,
- automatski uvoz i izvoz fajlova u POS-u,
- automatski izvoz fajla prodaja iz POS-a po završetku dana,
- prilagođavanje izgleda fakture i otpremnice specifičnim potrebama (html, xml...), itd.
- Razmena podataka sa drugom ABIS bazom
- Logovanje operatera pri dolasku na posao
- Kontiranje dokumenata
- Klijentske kartice
- Popusti po klijentima za odredjenu potrosenu sumu
- Izvestaji: minimalne - maksimalne količine robe (za poručivanje)
- Modul za odabir jela za doručak, ručak ili večeru
- Catering modul
- Fitness modul
- Dodatni displej za kuhinju
- Specifičan željeni izgled za međuračune, porudžbine, i glavne račune
- Zabrana popusta za određene artikle ili grupe
- Modul za skeniranje dokumenata
-Štampanje fiskalnih računa bez PDV-a (za Diplomatska predstavništva i plaćanje Vaučerima)
- Podrška za eFakture
Radi mnoštva opcija kako popisanih na ovoj stranici tako i onih koje nisu radi specifičnosti ušle na opis, pitajte za pojašnjenja.